torstai 28. kesäkuuta 2018

Uudet paidat (jälleen)


Siinä paidat ensin lähempää, minulla ja äidilläni, tilasin samaan aikaan, mutta oma paita tuli aiemmin. Kai tuli kahdet postikulut, mutta ei se haittaa. Periaatteessa nämä tulee aika nopeasti kun kuitenkin aina tehdään henkilökohtaisesti jokaiselle tilaajalle. Alussa on vain yksivärisiä paitoja.
Laitan oman paidan varmaan sitten syksyllä ensimmäisinä tai ensimmäisenä päivänä kouluun ja toivon että ihmiset jotka eivät ehkä ennen ole ymmärtäneet niin minä olen ihan hyvä tälläisenä ja nimeni on Noora-



 Tässä taas ollaan minä ja mun pikkusisko, kovin riiviö nykyään kun osaa jo kävellä ja erityisesti kiipeillä, kiipeäisi joka paikkaan, osaa jo vähän puhua. Mutismi ei ole siis edelleenkään sama kuin että ei osaisi puhua, niin olen monen kuullut sanovan ja olen nähnyt joidenkin katseesta, mutta josko nyt kun Mutismista on alkanut tulemaan enemmän kaikkia juttuja esimerkiksi lehtiin niin eiköhän ihmiset ala tietämään mikä asia on kun ei PYSTY puhumaan.
Tämä pieni on nyt vuoden ikäinen, aika menee niin nopeasti.




Yhdessä mennään vaikka kiven läpi, tuli vastaan mitä vain. Erityisesti kun äiti nyt ymmärtää eikä vain hauku kaikesta ja voi nyt myös tarvittaessa puolustaa asioissa. Ja jos joku ei tajua niin voin kertoa äitille vaikka soittamalla.


Ei oikein onnistunut sydän, kädet erilaiset, miten se voi edes onnistua kahdestaan, Yksin onnistuu, mutta en tiedä miten se onnisuu kahdestaan. Tai ehkä joillakin  saattaa onnistua jos saa käden samalla tavalla, en tiedä. Me ei saatu samalla tavalla käden asentoa.








Ja sitten vielä tyhmäilläänkin, sanoin tai tempuin. Ainakin kesäaikaan kun on aikaa enemmän. Syksyllä taas vähemmän kun en ole kotona, nythän on jo mennyt n. kuukausi lomasta. 14.elokuuta loppuu.









KAIKKIIN KUVIIN JULKAISULUPA.

2 kommenttia:

  1. Oletpa sinä nätti :) Ja äitisi näyttää tosi nuorelta oisin voinut luulla että hän on siskosi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D tosi moni on sanonut. Jopa edellisessä asuntolassa työntekijä oli ihan ihmeissään kun luuli että äiti on mun kaveri ja kun oli esittelyn aika niin jäi suu auki katsoo

      Poista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...