perjantai 7. huhtikuuta 2017

VR asiakasystävällisyys!

VR on ehkä useimpien mielestä huono, kaikki väärin, surkea. Mutta minun mielipide on että asiakaspalvelu on 10! Lapsiystävällisyys <3 Asiakkaan kohtaaminen.

Nykyään omalla paikkakunnallani ei ole lipunmyyntiä, mutta silloin kun oli niin tervehdin viittoen ja pyysin kynää ja paperia selkeillä eleillä. Ja olen saanut, saan vastauksenkin paperille vaikka kuulen, mutta parempi kun se jää siihen.

Ja nyt viittoen kun tervehdin aina niin olikin yhtäkkiä viittomataitoinen konduktööri. Alkoi viittomaan. En ymmärrä niin nopeaa tahtia. Myöhemmin tajusin että olisin voinut pyytää kirjaimilla viittomista hitaammin. Kirjoitin sitten kännykkään että olen kuuleva niin alkoi puhumaan. Mutta hienosti kohtasi!

Tai on tämä varmaan ihmiskohtaista onko ystävällinen vai ei. Se on luonteenpiirre. Voikohan niitä muuttaa? Ehkä ympäristö vähän muokkaa sitä.

Tykkään muutenkin käyttää junaa enemmän kuin linja-autoa, paitsi siinä linja-autossa oli aika vähän ihmisiä missä menin maanantaina. Ja se ajoi lähemmäs, lyhyempi matka kävellä ja en myöhästy tunneilta. :-) jos ei muuta syytä sitten siihen tule.

Eli iso kiitos VR!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...