perjantai 18. elokuuta 2017

Ensimmäinen viikko takana

On kyllä ollut sellainen viikko että ei tosikaan. Riippuu tosi paljon päivästä millainen ja enään en muista mitä tällä viikolla on ollut.

Eilen oli kaikilla melkein huono aamu. Oli palohälytys niin säikähdin sitä tosi pahasti. Se oli onneksi vaaraton, eikä minun tarvinnut mennä ulos. Onneksi ei ollut oikea tilanne. Mutta tarvitsin sitten apua että pystyin rauhoittumaan sen jälkeen ja nukahdin uudelleen. Aloitin päivän vasta ruokailun jälkeen. Toivottavasti jää viimeiseksi hälytykseksi. En muista kunnolla siitä kun vain että jumiuduin. Minua ärsyttää kun siitä valitetaan. En voi sille mitään! Se vain tulee.

Ja joka aamu tunnit ovat alkaneet aikaisin. Nyt olen väsynyt. Tämä viikko on mennyt aika nopeasti, mutta toisaalta tosi hitaasti. Olen ollut aika hyvin tunneilla. En kaikilla mutta aika isolla osalla. Ja erityisesti olen käynyt syömässä melkein joka päivä! Eikä se oikeastaan enään ahdista sillein että joku on mun kanssa siinä, ennen ahdisti sekin. Yksin en uskalla mennä. Nyt oikeastaan joka kerta kun joku on pyytänyt minua kanssaan syömään niin olen mennyt. Vielä viime vuonna kävin todella harvoin! Tai en muista pyydettiinkö silloin edes ollenkaan.

Edelleen on kuitenkin sama. En pääse tunneille ja sitten saatan sieltä lähteä. Ei siinä oikein järki sano mitä on. Se vaan tulee jostain.

Viime keväänähän minulla oli paljon poissaoloja, en itse muista, mutta tänään sanottiin. Olin niin huonossa kunnossa lähes koko ajan. Nyt ei vielä sellaista ole tullut.

Kotona en pääse niin aikaisin nukkumaan. Se on harmi, etenkin nyt kun olen hyvin väsynyt. Mutta jos tämä tästä.

Mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille. Olette minulle tärkeitä. Lukukerrat laskenut nyt taas näinä päivinä, mutta josko ne taas nousisi.

10 kommenttia:

  1. Voimia sinulle! Kivaa aina lukea elämästäsi. Se on päivän 1 must do jutuista lukea sinun kirjoituksesi. Mukava hetki!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun jaksat kaikista harmeista huolimatta olla positiivisella mielellä <3

    Saan näistä sun päivityksistä itsellenikin voimaa, omakin vointi kun on taas mennyt huonommaksi, syystä tai toisesta.
    Mutta kun sä jaksat ja pärjäät, niin mäkin jaksan <3

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Tai ei tietenkään se ole hyvä että vointisi on mennyt huonommaksi. Tsemppiä sinulle ja mukavaa alkavaa viikkoa! <3

      Poista
    2. Kiitos >3
      Mukavaa alkavaa viikkoa sinullekin!

      Poista
    3. Pakko vastata ettei jää paritonta lukua :-D

      Poista
  3. Kuinka monta vuotta tuo koulutus jossa olet yleensä kestää? Onko sulle arvioitu joku pidempi aika jos tulee paljon poissaoloja ym.? Hienoa jos pystyy kuitenkin opiskelemaan omaan tahtiin, joissain kouluissa lentää pihalle jos tulee poissaoloja tietyn verran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolme vuotta kestää, varmaan voi käydä myös neljään vuoteen. Jotkut ovat käyneet neljässä vuodessa. Tällä hetkellä tiedän kaksi.

      Poista
  4. Hei, tsemppiä syksyyn! Pärjäät kyllä! Olet niin rohkea ja mietin sinua aina välillä, kun itselläkin on vaikeaa. :) Olet siis inspiraationi. Pää pystyyn prinsessa, muuten tiarasi tippuu.

    (mutta siis oikeasti, hyvää syksyä! Olet mielessä <3 )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista. Tähän on vaikea antaa laajempaa vastausta :3

      Poista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...