keskiviikko 13. maaliskuuta 2019

Soveltavan talviliikunnan päivä 13.3.2019


Tänään oli Häkärinteillä 24. kerran soveltuvan talviliikunnan päivä erityistä tukea tarvitseville ihmisille. Siellä on siis ihan tosi paljon erilaisia ihmisiä. Näkö- ja kuulovammaisia, kehitysvammaisia, autistisia, liikuntavammaisia. Ja heidän avustajiaan ja tukihenkilöitä. Itsekin olin mukana avustajan kanssa. Tähän päivään en ollut tilannut tulkkia. Eikä nyt ole tällä viikolla enää ollenkaan.

En kyllä jaksanut läheskään koko päivää niin mentiin rauhallisempaan paikkaan jonne pääsin lepäämään. Poistullessa jo nukahdin vaikka matka kesti vain vähän yli puoli tuntia ja koululla nukuin heti uudelleen. Olin hyvin väsynyt. En jaksanut edes lähteä syömään. Pääasia kuitenkin oli, että kokeilin mennä. Siitä voin olla iloinen. Huomenna on minun lempiruokaa, kasvissosekeittoa, silloin on jaksettava. Mutta huomenna on myös lyhyt päivä niin pääsee ajoissa lepäämään hetkeksi.

Tämä tapahtuma on tietääkseni joka vuosi. En usko että lähden ensi vuonna. Tämä oli minun toinen kerta. Viimeksi olin vuonna 2016, mutta silloin ei saanut valita itse. Nyt oli siitä kiva kun sai valita haluaako lähteä, vaikka tulikin huono olo melkein koko päiväksi. Mutta nekin menee kuitenkin aina jollain tavalla ohitse.

Kuvan lähde:  https://hakarinteet.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...