Tein oman kirjoituksen junassa ilosta niin ajattelin että tekisin myös kaupassa käynnistä. Jossain kirjoituksessa vähän otin asiaa esille.
Yleensä tiedän hyvin kaupassa mistä mitäkin löytyy, mutta aina en. Sitten sitä joutuu kysymään. (Ellei aio koko päivää etsiä) Minullahan on aina kännykkä mukana niin sen avulla voin kysyä, jos ei akku ole loppu. En kyllä muista kertaakaan että akku olisi ollut sillein loppunut. Kirjoitan viesteihin tai puhesovellukseen.
Kassalla kyllä tervehdin ja kiitän. Nyökkäämällä. Joidenkin mielestä se ei ole kiittämistä tai tervehtimistä. Minun mielestä se on ihan hyvä.
Luin viime kesänä keskustelua miksei ihmiset tervehdi kassalla. Jotkut oli ihan sitä mieltä ettei kiinnosta, ei ole tapoja. Jotkut on sitä mieltä et eleet riittää kiitokseksi. Jotkut kirjoitti et niin monta kertaa tervehtii että saavat vastauksen. Olen onnellinen etten koskaan ole tuollaiselle kassalle erehtynyt. Usein vähän katson mihin kassalle menen. Sitten oli myös joku kirjoittanut että sellaisia asiakkaita on jotka on töykeitä. (siis oikeasti) murahtelee, pyytää tupakkaa ja valittaa kuinka hidasta palvelua. Sitten vain nappaa vaihtorahat ilman kontaktia. Toi on ehkä vähän outoa. Mutta siinäkin saattaa olla jokin syy, syy jota ei kaikki tiedä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lehtijuttu
Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...

-
On kyllä ollut sellainen viikko että ei tosikaan. Riippuu tosi paljon päivästä millainen ja enään en muista mitä tällä viikolla on ollut. ...
-
Näitä tämän tapaisia videoita on YouTubessa, mutta en itse saanut silti tätä ideaa vaan joku antoi sen idean minulle. Kiitos sille jollekin....
-
"Riipaiseva tarina yksinäisen lapsen peloista ja salaisuuksista" Tänä vuonna ilmestynyt kirja, olen vähän sitä lukenut, tai ä...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Hyväksyn vain asialliset kommentit