tiistai 9. elokuuta 2016

Työpaikalla olo ja mutismi

Olen ollut samassa työharjoittelu paikassa monta kertaa. Alussa en kuulemma puhunut kenellekkään ollenkaan. En oikein ilmaissut edes kyllä/ei. Nyt kuitenkin puhun melkein kaikille, olen siellä jotenkin vapaa ja toivon etttä aikoinani sinne pääsen töihin. Mutta siihen on vielä aikaa. Välillä käyn siellä päivän käymässä ja tervehtimässä ja saan osallistua. Se paikka on mahtava.

Työelämässä on pakko oikeastaan puhua, tai olla yhteydessä. Myös esimerkiksi voi olla vastattava puhelimeen, ei välttämättä kaikkien, voi olla vähän eri työmuotoja, ainakin toivon näin.

Työjakso on hyvä asia minun mielestä, saa tutustua työelämään ja eri paikkoihin, voi ajatella sopiiko joku työ itselle vai ei. Myös alan ammattilainen voi kertoa neuvoja mitä kannattaa vielä harjoitella. Tai mikä sujuu jo hyvin. Minä olen saanut hyvää ja "huonoa " palautetta. (huono palaute on neuvonta oikeaan suuntaan ;)  )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...