tiistai 27. joulukuuta 2016

Ehkä loman paras päivä

Olen pitkästä aikaa työyhteisössä. Täällä minun on hyvä olla. Ei ahdista. Aluksi ehkä vähän jännitti. Täällä oli luitenkin aluksi ihan vieraat ihmiset. Nyt alan tuntemaan heidät. Tykkään olla täällä. Täällä on kaikkein paras olla. Toivottavasti tuleva työpaikkanikin olisi täällä. Tuntisin paikat jo valmiiksi. Tämä on maailman paras paikka. On pitänyt niin monia kertoja käydä ja nyt vihdoin olen täällä <3

Nyt on rauhallinen hetki. En voi oikein mitään tehdä.

Illalla varmaan tehdään siskojen kanssa jotain. En tiedä vielä. Uskoisin niin.

Lomalla päivät menevät aivan sekaisin. Olen koko ajan että nyt olisi viikonloppu. Tänään olin aivan varma että on lauantai. Sitten tajusin. "ei hitto, nyt on tiistai" Vaikka katson kännykästä päivän niin silti en sitä kauaa muista :-D Kesällä ne kuitenkin jotenkin pysyvät järjestyksessä.

6 kommenttia:

  1. Samastun hyvin tuohon ajantajun katoamiseen :D Luulin nimittäin äsken vielä, että tänään oli maanantai..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä... No ehkei sillä ole niin paljoa väliä :-D

      Poista
  2. Missä paikassa sä siis kävit jossa sua ei ahdistanu?

    VastaaPoista
  3. Sinähän tiedät. Mitenhän kertoisin tähän että ymmärtää muutkin, mutta en tule maininneeksi nimeäni tai sillein... Mutta työjakso. Olin silloin siellä ja nyt olin tiistaina käymässä.

    VastaaPoista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...