tiistai 7. helmikuuta 2017

Onnistumisen tunne!

Siis tämä fiilis on aivan mahtava. Olen väsynyt mutta silti. Olin tänään sellaisessa taidekerhossa. Siellä oli yhteensä vain viisi ihmistä, mutta vain yksi tuttu. Olen niin onnellinen. Alkuun ajattelin etten ole jäämässä ja niin asuntolan työntekijäkin ajatteli että laitan varmaan heti viestiä. En laittanut. Olin loppuun asti ja sain tehtyä 2 kuvaa. Alkuun en edes ottanut hiilikynää vai mikä onkaan käteen. Muut jutteli kaikkea, ihan hauskojakin juttuja mutta minä vain kuuntelin. Kyllä joku koitti multa kysyäkin jotain, en enään muista mitä. Alkuun en pystynyt vastaamaan ollenkaan mutta sitten vastasin jollain tavalla. En kuitenkaan kirjoittamalla. Ensi viikolla olisi uudelleen ja olen menossa jos ei mitään tule ettei voisi mennä. En usko että tulee.

Nyt olen tosiaan niin väsynyt etten kirjoita enempää. Hyvää yötä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...