maanantai 21. elokuuta 2017

Pitkä päivä, tutustuminen

Olen tosi väsynyt, mutta ajattelin tulla kuitenkin kirjoittamaan. Huomisesta kun ei koskaan tiedä jaksanko. Enkä halua kovin pitkiä välejä teksteille.

Tänään olin aamun tunneilla. Iltapäivällä olin taas ahdistunut, en siis mennyt. Ja edelleen, tiedostamatta teen nämä "päätökset". Jos joku nyt sitä haluaa päätökseksi kutsua. Saatan sanoa "en halua", se ei tarkoita sanatarkkaa sitä. Olin kai vähän yli tunnin pois. Ihan lopussa menin hetkeksi.

Ja nyt illalla minut on "pakolla" (en keksi parempaa sanaa) laitettu tutustumaan uuteen tyttöön. Mutta kun en jaksaisi. Olin tänään niin väsynyt. Ja lopulta ahdistunut. Asuntolan työntekijä sitten taas keksi sanoa "hän heittäytyy aina välillä mykäksi" siis mikä ihmeen mykkä? Ai että vihaan sitä sanaa ylikaiken, vaikka se on ehkä ihan oikea sana mutta väärässä paikassa. Mielestäni kyseinen henkilö kuitenkin tietää Mutismista kun hänellekin sen linkin aikanani laitoin. Ja hetken aikaa kaikki olikin hyvin.

Huomenna pitäisi vielä lähteä kauppaan. Ei siinä mitään, on ihan kiva saada kavereita. Mutta tämä on ehkä liian kova tahti. Enkä halua loukata ketään. Mutta toisaalla en voi lähteä liian väsyneenä, terveys ei kestä. Miten tahansa teen niin siitä seuraa huonoa...

6 kommenttia:

  1. Ei se olisi saanut sanoa sinusta noin. Olet ihan täydellinen itsenäsi eikä sinuun päde asiattomat tekstit tai sanat. Parempaa päivänjatkoa toivottelen täältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän että ei olisi. Mutta ehkä häntä turhautti kun sanat katosivat. Tiedä siitä sitten

      Poista
  2. Valmentavan opettaja joskus sanoi yhdelle tutustujalle että '*mun nimi kommunikoi puhelaitteella koska hän ei halua puhua' Ja mua suututti vaikka se on kertonut että muka tietää paljon mutismista. -_-

    Ja kerran se piti jonkun saarnan että mulla ei ole kurkussa mitään vikaa joka estää puhumisen (kiitos en tiennytkään) ja puhui jostain 20v vanhoista tutkimuksista että mutisti käyttää valtaa kun on hiljaa.

    Onneksi hän oli muuten tosi mukava ja ystävällinen opettaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tuollaiset kommentit pahentavat oloa. Ei niillä opettajilla paljoa päässä liiku. Ja aika jännä, en kerennyt lukea kommenttiasi niin tein kirjoituksen missä oli eri kommunikointi keinoja! Mistä sait kommunikointi laitteen? Minulla ei ole kun vain kännykässä sovellus

      Poista
  3. Apuvälineyksiköstä sain mutta se palautettiin koska sitä oli vähän hankala käyttää

    VastaaPoista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...