lauantai 16. syyskuuta 2017

Hyvä päivä

Nyt sen leirin jälkeen on ollut hyviä päiviä. Tiedän kuitenkin että asiat voisivat olla erittäin paljon huonomminkin. Voisin olla jossain leirillä, hyvin ahdistuneena. Nyt ei ahdista yhtään. Kaikki on niin hyvin. Torstai iltapäivästä asti olen ollut hyvin onnellinen!

Näin viime yönä painajaista äidistä. Että hän kiusasi minua. Onneksi se oli vain unta. Heräsin siihen aika äkkiä. Mutta sain uudelleen nukuttua melkein välittömästi. Saan univelka tunteja kiinni. Mutta silti olen vielä väsynyt. Niitä tunteja kun jäi molempina öinä alle. Toisena yönä tuli vähän enemmän. Koin kuitenkin olevani niin turvassa.

Tänäkään viikonloppuna ei ole kaikki meillä kotona. Eli on rauhallista. Nautin niin paljon. On muutama sisaruksista. Ei kuitenkaan ketään joka kiusaisi. Moneen viikkoon minua ei ole kiusattu! Onneksi.

Toivottavasti huomisestakin tulisi päivä. Ja koko tulevasta viikosta! En ole tänään nukkunut päivällä, en viitsi. Vaikka olen väsynyt. Yöllä tulee kuitenkin monta tuntia. Jos käyn aikaisin illalla nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...