maanantai 15. elokuuta 2016

Vasta toinen viikko alkamassa ja väsyttää

Tänään on tuntunut päivä todella pitkälle, vaikka maanantaina alkaa myöhemmin ja oli vain pari tuntia. Luokkatila oli pieni meidän määrään verrattuna. Jostain syystä meitä oli tänään poikkeuksellisen paljon.

Juttelin yhden ohjaajan kanssa kirjoittamalla, kysyi että onko kirjoittaminen minulle helpompaa ja hyväksyi sen täydellisesti. Sanoi että saan kirjoittaa ja mukavaa että otin ensimmäistä kertaa kunnolla kontaktia. Niin oli minustakin, vaikuttaa tosi mukavalle ja sellaiselle joka haluaa tietää mitä ajattelen. Ensin vastasi kirjoittamalla ja sitten jatkoi puhumalla.

Koulun jälkeen olen ollut todella väsynyt. En jaksa enää illemmalla olen muiden kanssa, mutta ei ole omaa huonetta ni melkein joudun koko ajan olemaan jonkun kanssa. Olen kerran asiasta sanonut. Olen väsynyt, enkä enää kauaa jaksa jakaa huonetta. Tarvitsen omaa aikaa. Tarvitsen täyttä hiljaisuutta ja olla aivan yksikseni.

Onneksi tällä viikolla yhtenä päivänä alkaa vasta myöhään, saa huilata aamun. Huomenna ei myöskään ole klo 16 asti. Vielä ei ole ollut 8-16 päiviä, toivottavasti niitä ei tule olemaan paljoa.

Olen väsynyt, en jaksaisi olla kontaktissa keneenkään, en vamaan edes kirjoittamalla. Tämä blogi on myös kirjoittamista mutta ei tarvitse olettaa että joudun aktiivisesti vastaamaan, vaikka vastaankin kaikkiin kommentteihin mutta nyt täällä ei tarvitse heti vastata.

Huomenna alkaa aikasin, mutta joka tapauksessa joudun heräämään aamulla ni onkohan sillä sitten väliä monelta alkaa. Ei kai taukoja oikein huomenna ole kun aamutunnit putkee ja myös iltapäivä tunnit putkeen. Mutta loppuu vähän aiemmin kuin tänään.

Toisaalta vaikka olen väsynyt, haluaisin silti tehdä kavereiden kanssa jotain. Vaikka pelata jotain peliä. Ehkä joku muu päivä, jos ei tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...