tiistai 20. syyskuuta 2016

Huonoja ja hyviä päiviä

En muista tästä päivästä oikein mitään. Aamulla olin vain hetken koulussa, olen ollut niin väsynyt kaikkeen. Aamulla opettaja kysyi jotain monta kertaa, tuntui että tukehdun siihen paikkaan. Juuri ja juuri muistin hengittää. Huomenna on onneksi täysin luvallista olla vain pari tuntia. Loppuu jo 11 jälkeen. Sen jälkeen pääsen jo lepäämään, josko illalla jaksaisin olla kaverin kanssa.

Sähköpostilla on jotenkin helppo kertoa ajatuksia. Tänään taas tosi paljon olen kirjoittanut kun ollut paljon ajatuksia, on vaikea sanoa ajatuksia ääneen, kirjoittaessa voi tarkistaa ennen lähettämistä että on kaikki hyvin ja tulee ymmärretyksi, eikä tule kerrottua liikaa.

Mulla olisi niin paljon ajatuksia. Mutta kun harvoin saan kerrottua. Onhan mulla puhesovellus ja vihko, mutta käytän niitä koko ajan harvemmin ja harvemmin.

Uskon että huomisesta tulee sitten hyvä päivä, ei voi olla toista yhtä huonoa heti perään, joka tapauksessa on parempi päivä huomenna.

Tänään olisi ollut tärkeä soittaa kännykällä, mutta en jostain syystä uskaltanut, tai sitten en halunnut. Voi kun tietäisin syyn edes itse, sen voisin sitten jollain lailla kertoa muillekin. Mutta laitoin lopulta viestiä, silloin oli jo kuitenkin myöhäistä, mutta kaikki meni lopulta hyvin.

Tänään oli kuulemma äidinkielen tunnilla työharjoittelua varten itsensä esittelyä ja tutustumis harjoituksia, ai että olen onnellinen etten edes mennyt tunnille ollenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...