tiistai 15. marraskuuta 2016

Ahdistus osa 4

Taas jälleen tulossa negatiivista tekstiä. Jos ei kiinnosta niin ei kukaan pakota sinua lukemaan. ;-) tämä on myös keino purkaa itseäni anonyymisti.

En ole päässyt tänään koko päivänä kouluun. Koko ajan huono olo. Paniikkihäiriö ilmoitellut olemassa olostaan. Kohtauksia useampi tänään, en saanut apua siihen hetkeen. Minua vain ahdistaa mennä niille tunneille, en tiedä miksi. Ei välttämättä ahdistaisi jos siinä olisi joku kanssani. Mutta nyt pitäisi pärjätä yksin.

Mutta toivon että huomenna parempi päivä kun tänään olen saanut levättyä. Tosin kohtausten jälkeen on väsymys luonnollista. En sitten tiedä kuittaako se valvottua yötä. Olen jatkuvasti väsynyt. Vaikka nukkuisin yön niin ei auta. (tosin, en nukkunut oikein viime yönä) mutta senkin edestä sitten päivällä.

Minun kaverini olisi halunnut mennä kanssani tänään uimaan. En ollut siihenkään kykenevä. Vaikka en koko päivänä ollut ihmisten kanssa niin silti en jaksanut lähteä uimaan! Ärsyttää. Huomenna kokeillaan uudelleen. Tosin kaverini sen ymmärtää jos olen huonossa kunnossa niin silloin en voi lähteä.

Sanotaan että aika auttaa. Ehkä usein on niin, mutta nyt tuntuu omalla kohdalla että se on vain pahentunut tilannetta. Ajan myötä olen vain väsyneempi ja ahdistuneisuus lisääntynyt.

4 kommenttia:

  1. Ikävä lukea, että sulla menee huonommin. Ootko puhunu tuosta kenellekkään? Jaksuja ♥

    VastaaPoista
  2. Tänään laitoin terveydenhoitajalle akuuttiviestejä paljon. Ehkä nähdään huomenna. Kiitos ❤

    VastaaPoista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...