sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Uusi viikko alkamassa

Olen nyt viikonloppuna saanut levättyä. Viime viikolla kuulin isoja asioita kouluun liittyen. Toivon niin että kaikki menee hyvin. Jos onnistuu niin saatan tännekin sen kertoa. Auttaisi tosi paljon minun olemistani ja koulun käyntiä ihan kokonaisuudessaan. Toivottavasti asia etenee nopeasti, mutta voi olla että ei.

Aina odotan uutta viikkoa, näen kavereita ja muutkin tärkeät ihmiset. Mutta viimeistään keskiviikkona alan olla jo väsynyt ja odotan viikonloppua. Mutta viikonloppuna alan väsyä kotona olemiseen. Ristiriitaisia ajatuksia.

Olen näinä viikkoina ollut hyvin ahdistunut. En pystynyt olemaan tunneilla. Koti-ikävää jopa ollut. Minulla, jolla ei varmaan koskaan ole ollut. Ei ainakaan selkeää. Ehkä joskus vähän, mutta en ole osannut suoraan tietää mistä johtuu. Mutta jos ollut koti-ikävää niin se ollut hyvin harvinaisia tilanteita.

Onneksi minulla on ihmisiä kenelle voin puhua suoraan. Etenkin yksi ihminen on sellainen kenen kanssa voin jutella kaikesta. Ihan siis puhumalla. Joskus laitan myös sähköpostia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...