lauantai 31. joulukuuta 2016

Mitä positiivista tässä vuodessa?

Niin moni kirjaus täällä ollut negatiivinen, nyt on aika kirjoittaa jotain positiivista. Tässä vuodessa on pakko olla jotain hyvääkin. Ei kaikki voi olla huonoa. Ihan pienetkin asiat voivat olla hyviä.

Ensinnäkin mulla on maailman ihanimmat ystävät! J.K etenkin kiitos muru <3 ja on mahtavia tukihenkilöitä vaikeinakin hetkinä A.J ja J.M. voin nostaa tästä. Uskon että A.J tämän lukee. Kiitos sinulle, ilman sinua olisi asiat huonommin. J.M tuskin lukee mutta hänelle olen asian keronut kasvotusten.

Pääsin kouluun, opiskelemaan ammattiin, se on hyvä, vaikka monia kertoja olen ollut ihan että haluaisin lopettaa, mutta tulen aina toisiin ajatuksiin.

On ihan tosi mahtavaa että on myös niitä ammattitaitoisia lääkäreitä, jotka ovat kertoneet minulle asian mikä on ollut melko varmaan vuosia ja nyt sen suhteen menee jo paremmin.

Olen myös pohjimmiltani vahvistunut tänä vuonna paljon, moni on näin sanonut. Vielä on kasvettava sen eteen että pärjäisin itsenäisesti, mutta mitä olisi elämä ilman tavoitteita? :-)

Mitä toivon uudelta vuodelta?
-pystyisin käymän koulun loppuun
-saisin henkilökohtaisen avustajan
-saisin kesätyöpaikan jossa kykenen toimimaan
-olisi lämmin kesä niin pääsisi uimaan
-kesä menisi hyvin vaikka olen melko varmaan kotona

2 kommenttia:

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...