perjantai 9. joulukuuta 2016

Viikonloppu alkaa

Jotenkin tuntuu oudolle. Vasta keskviikkona alkoi koulu. Ja nyt jo perjantai olin koko viikon päivistä sekaisin. Nyt sentään päässyt oikeaan kun olen menossa kotiin. Ensi viikko onneksi kokonainen. Tosin yhden päivän olen poissa. Mutta se ei sekoita päiviä.

Tänään vihdoin paha olo purkautui. En tiedä oikein mikä kohtaus se oli. Ei selkeä paniikki kuitenkaan. En tiedä. Ensi viikolla pyydän kirjauksen. Pääsin kuitenkin tunnille myöhemmin. Koulu alkoi kello 8.30, sain kohtauksen joskus 9 jälkeen. Ja olin jo tunnilla 10 jälkeen. Ja se loppupäivä meni helposti. En pystynyt pyytämään apua siihen melkein, en edes viestillä. Avustaja sanoi että ensi kerran on sille soitettava, siten saan apua helpommin jos käy pahemmin.

Ensi viikko on pitkä, päivät pitkiä. Minulla on kuitenkin lupa lopettaa kesken jos väsyn liikaa. Pitäisi vain ilmoittaa jollekin siitä. Useimmiten laitan avustajalle viestin. Mutta joskus se jää. Viimeksi muistin.

Lauantaina olen varmaan kokona. Ja sunnuntaina menen kaupunkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...