lauantai 4. maaliskuuta 2017

Loman loppu pelottaa

Meillähän oli juuri ennen lomaa työjakso. Se meni hyvin. Mutta nyt kun pitäisi palata kouluun niin ahdistus alkaa palaamaan. Nyt ei.siinä ole ketään tukena. Ehkä yksi kaveri, jos edes joillain tunneilla pystyisin olemaan.

Ihan syksyllä kerroin tänne eri opettajista, nyt alkavalla jaksolla on tosi paljon sen vaikeimman opettajan tunteja joka ei hyväksy yhtään puhumattomuutta. Kaikkein pahin mitä teki mulle oli että pyysi minut toimimaan kassalla tapahtumassa! Miten minä, puhumaton ihminen siihen pystyisin? Ahdisti jo tosi paljon se että siellä olin ja olinkin täysin ohjattava ja lopulta sain epileptisen kohtauksen. Toi tilanne ahdistaa edelleen. Nyt alkaa sellainen jakso että pitää kohdata vieraita. Mitähän kyseinen ihminen on minun kohdalle ajatellut. Viimeksi avustaja sanoi minulle että selkeästi teki sitä tahalleen. Ensimmäisellä kerralla vastasin omalla tavallani "ei", toisella kerralla ahdistuin liikaa niin avustaja vastasi että näin on sovittu että riittää kun olen paikalla ja se on tosi hieno juttu.
En tiedä miksi alkoi nyt se ahdistamaan. Ehkä siksi kun tajusin että on alkamassa mahdollisesti vaikeampi jakso itselle ja tämä opettaja pitää suurimman osan tunneista. Alkavallakin viikolla monia tunteja.

Mutta hyvää lomaa teille kenellä se nyt alkaa. Muistakaa levätä. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...