torstai 30. maaliskuuta 2017

Luku kerrat kasvoivat heti :-)

Onneksi uskalsin vaihtaa blogin takaisin julkiseksi. Ja onneksi ainakin jotkut ovat löytäneet tänne takaisin. Tai olenhan omassa Facebook profiilissa ja Facebook sivulla (aukeaa uuteen ikkunaan) kertonutkin että kirjoitan jälleen julkisesti.

Useat ammatti-ihmisetkin ovat ottaneet minuun yhteyttä. Se hieman tuntui jännälle. Ihmisiä oikeasti kiinnostaa ja tämä blogi auttaa ymmärtämään asiaa.

Minulla on ollut tänään vaikea päivä :-( En pystynyt olemaan edes koulussa vaan lopetin kesken, aamun kuitenkin olin. Minua vain ahdisti niin paljon. Nyt kyllä olen saanut ihan oikean luvan lopettaa kesken jos en jaksa. Sain onneksi tehtyä asioita joita piti, en siis ihan lukkiutunut.

Nyt kun te olette jälleen tänne takaisin löytänyt niin koitan kirjoitella useammin ja ideoita saa jälleen lähettää joko sähköpostilla tai vaikkapa Facebookissa. Sähköpostiin vastaan paremmin, mutta vastaan myös Facebook viesteihin ja kommentteihin. Yllättävän paljon jotkut ovatkin ottaneet yhteyttä. Teidän palautteenne antaa lisää motivaatiota.

Nyt minä käyn nukkumaan jos saisin nukuttua. Hyvää yötä ihanat lukijat! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...