torstai 20. huhtikuuta 2017

Pitäisi ajatella omaa jaksamista

Kotona oikeastaan oman jaksamisen ajattelu on täysin mahdotonta, joskus ehkä on mahdollista että pääsen päivällä nukkumaan, ainakin jos on näkyvästi huono olo. Kun en sitä tietenkään mielelläni kerro.

Meidän luokkalaiset onneksi on huomaavaisia. Useita kertoja tänään yksi tyttö kysyi että pärjäänkö ja olisiko parempi mennä lepäämään. Väitin pärjääväni. Lopulta kuitenkin menin lepäämään kun vointi huononi. Edelleen olen todella väsynyt vaikka olin ihan unessa reilusti yli tunnin päivällä.

Eilen taas oli täysi pitkä päivä ja olin KOKO PÄIVÄN tunneilla, tai en ole aamusta aivan varma ja välillä tietenkin käyn poissa, mutta sillein olin paikalla.

Tietyt ihmiset näkevät minusta heti jos voin huonosti. Vaikka sanoisin kaiken olevan kunnossa. Tai näyttäisin "kyllä".

Ensi viikolla on taas joku projekti juttu. Myyntityöhön menee osa. Minulle on luvattu ettei tarvitse, mutta silti ahdistaa. Entä jos en jaksakaan enkä voi sitä kertoa kenellekään? Tämä projekti kestää kai useamman päivän ja ihan täysi pitkiä päiviä on.

Tänään kävin taas katsomassa sitä paitaa. Ei ollut vielä tullut. Menee varmaan ensi viikkoon. Tänään kai kuudes työpäivä ja arvio oli se 5-12. Voi siis mennä vielä viikkokin, mutta toivottavasti ei mene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...