perjantai 14. huhtikuuta 2017

Pitkä viikonloppu



Eilen oli viimeinen päivä koulua tällä viikolla, alkaa vasta tiistaina. Pääsiäisvapaa. Aika myöhään tänä vuonna.

En muista mikä päivä sain tietää että meidän luokka ja toisen vuoden opiskelijat lähtevät eräille messuille ja siellä on PALJON ihmisiä. Ensin olin aivan varma etten ole lähdössä, mutta nyt en enään tiedäkään.

Tämä viikko on ollut todella vaikea. Olen ollut väsynyt. Varmaan olin tunneilta pois lähes joka päivä, siis osan päivästä pois. En ole vain jaksanut, en voi sille mitään, tulee poissaoloja, mutta paremmin ajoissa kun lopulta voisi olla se etten jaksa ollenkaan. Onneksi tähän sattui pitkä viikonloppu, saan mahdollisesti olla rauhassa. Ainakin tähän asti olen saanut olla, mutta nyt onkin vasta perjantai. Päivät menee aina sekaisin tälläisissä. Olen jo aivan lauantaissa. Missähän olen sitten sunnuntaina... tai maanantaina :-)

Kuvan lähde: https://www.google.fi/amp/s/www.brisbanekids.com.au/brisbane-kids-guide-to-the-easter-holidays/amp/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...