sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

Sunnuntai, tuleva viikko

Yleensä en ole koskaan tähän aikaan kotona, viimeksi talvilomalla varmaan. Mutta nyt olen kotona. Jotkut päivät ovat olleet taas hieman huonompia ja kevät on vaikea, mutta helpompi tällä hetkellä kuin koulussa.

Huomenna lähden kaupunkiin. Ja seuraavana aamuna lähden koululle. En muista yhtään monelta alkaa, mutta sen tiedän että on aikaa levätä silloin kun pitää kuitenkin herätä aikaisemmin. Viimeksi kyllä taisin jo mennessä olla vähän unessa.

Ja nyt olen oppinut menemään linja-autolla. Kävelymatka on jonkin verran lyhyempi ja olen aiemmin koululla. Pitää katsoa onko minulla tallessa se lappu missä lukee minne menen. Tähän asti on ainakin ollut mutta olen todella hyvä hävittämään asioita. :-D

Toivoisin että se paitani olisi tullut, en kuitenkaan usko. Ei ole vielä mennyt kuin muutama työpäivä. Olisikohan tiistaina tulossa neljäs. Arvioitu aika oli 5-12 työpäivää. Mutta rahojenkin palautus arviointi aika oli 7-10 vuorokautta, minulle tuli kahdessa päivässä. Ei ollut paita tullut ainakaan torstaina päivällä ennen kotiin lähtöä. En kylläkään tiedä meneekö siinä vielä yksi päivä jos ne lajitellaan koululla. Meinasin että laitan sen sitten päälleni, en tiedä enään uskallanko. Kotona en ainakaan uskalla, ehkä kuitenin vielä joskus.

Tuleva torstai on kai muistaakseni lyhyt päivä, onneksi. Silloin jos vaikka tekisikin enemmän jotain.

Pitäisi katsoa tänään onko jotain erityistä mitä tarvitsen mukaan, en usko että on. Huomenna käyn vielä kaupassa ja sitten on kaikki valmiina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...