tiistai 13. kesäkuuta 2017

Hyvä päivä

En muista milloin viimeksi olen voinut hyvin KOKO PÄIVÄN! Aamulla olin vain tosi väsynyt kun piti herätä ennen 7, mutta muuten on ollut hieno päivä. Ei ole ahdistanut, olen saanut ajatella rauhassa.

Kaupassakin kävin ja niin ystävällinen myyjä oli taas vaikka en sanonut sanaakaan missään vaiheessa. Jotkut, harvat eivät ole niin ystävällisiä mutta tämä nyt oli. Yleensä on sellaisia "normaaleja", mutta nyt koin että kyseisellä ihmisellä oli hyvä päivä ja olin tervetullut.

Ensi yönä saan nukkua huoneessa itsekseni. Eli saan pitkästä aikaa varmaan nukuttua koko yön. En kylläkään tällä hetkellä ole kovin väsynyt. Ahdistuskohtauksia ei ole ollut niin se voi vaikuttaa kun ne väsyttää paljon.

Odotan nyt niitä lausuntoja vielä kerran avustaja asian oikaisuun. Pitäisi saada parin viikon sisään. Ja sitten taas pitää odottaa. Pääsisin kuitenkin sitten paremmin osallistumaan ja olisin edes paikalla. Ja päätös ehkä tulee sitten siitä parin kuukauden sisään. Ehkä kuukausi. En tiedä. Nyt ei kyllä olla kotona niin en pääsisi itse hakemaan. Parempi ehkä että tulisi elokuun alussa. Tai jossain siinä. Kuitenkin jonkin verran ennen koulun alkua niin voin ilmoittaa avustajalle. (Minulla olisi siis valmiina jo juuri sopiva).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...