keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Toinen leiripäivä

On ollut vähän helpompi kuin eilen. Päivä oli mukava ja sain tehtyä mitä pitikin. Koko ajan olin saanut tehtyä. Uskon että avustajalla paljon osuutta asiaan. Huomenna on pitkän päivän töissä, perjantaina lyhyen.

Tykkäsin aika paljon olla. Tykkään tehdä käsillä. Siinä saa näpertää jotain. Minulla on muutenkin yleensä aina koosh-pallo mukana. Sitä kun pyörittelee käsissä niin ei satuta itseään tai muita jos tulee pahempi ahdistus.
Koosh pallo








Mutta sitten taas ilta. Tänään kuitenkin vain 2 tai 3 ahdistuskohtausta ollut joista 2 vaikeaa. Eli paljon parempi kuin eilen.

Ruokailussa yksi ihana iltavuorolainen kysyi mitä olen tykännyt olla niin toinen (hänestä en niinkään pidä) meni vastaamaan puolestani että olen tykännyt. Mutta se ei ole täysi totuus. Päivät on ihan ok. Ja kun kuiskasin jotain toiselle työntekijälle niin oikein kiinnitti siihen huomiota ja näytti miten kuiskasin. Olen kai kerran asiasta huomauttanut, en ole varma. Ja nyt vielä illalla hän suuttui koska en pystynyt hakemaan lääkkeitä itse.

Huomisesta tulee vielä parempi. Toivottavasti. Ja melko varmaan tuleekin.

Koitan taas huomenna kirjoittaa jotain.

Kuvan lähde: http://www.earlylearning.fi/product_details.php/koosh-pallo

6 kommenttia:

  1. Jee! Pystyt tähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin perjantaihin asti. Huomenna muistaakseni th aika, en ole aivan varma. En muista.

      Poista
  2. Onko avustaja mukava?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihan. Ainakin muutaman päivän. Ja kun kuitenkin helpottaa mun oloa

      Poista
  3. Olet rohkea, kun olet vaikeuksistasi huolimatta lähtenyt leirille ja noin sinnikkäästi pyrit siellä toimimaan. Hyvä sinä! Mutta on ihan ok olla väsynyt ja ahdistunut, en ihmettele yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leirielämä ei kuitenkaan ole minua varten. Keskeytän nyt huomenna (tänään). Tarvitsen vain enemmän apua mitä nyt mahdollista saada

      Poista

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...