sunnuntai 1. huhtikuuta 2018

En ole taas kirjoitellut

Minulle kuuluu nyt hyvää, olen ollut kyllä tosi väsynyt. Olen kuitenkin paljon paremmin ollut koulussa. Ja jotain siitä oma opettaja sanoi, en muista kyllä mitä kun sanoi niin äkkiä vain ohimennen. Olen ajoissa tunneilla, pystyn olemaan siellä ja osallistumaan. Sain jopa tehtyä näytön! Arviointia en ole vielä saanut, mutta ainakin läpi se on. Sen tiedän. Mahtavaa! Vihdoin jotain konkreettista hyvää.

Kevät alkaa nyt ehkä tulemaan. Sekin saattaa väsyttää. Mutta nyt ei ole ollut kun ehkä 2h poissaolotunteja KUUKAUDESSA! Ennen niitä oli varmaan vähintään 5-10 viikossa.

Nyt edelliset viikot ovat olleet pitkiä. Tai päivät. Joka päivä 16 asti. Ensi viikolla onneksi lyhenee, pääsen sitten tekemään avustajan kanssa vapaa-ajallakin jotain tai jos en jaksa niin aiemmin lepäämään.

Tulkkauspalvelusta ei ole kuulunut oikein mitään, tai en ole oikein ymmärtänyt. Olen laittanut sinne kyllä kyselyn joskus. En muista onko vastattu. Mutta kai pitäisi sinne puheterapiaan päästä jos haluaa asian etenevän, mutta sinnekin on jonot. Kai joku Kelan lääkäri oli määritellyt etten tulkkia tarvitse, koska osaan puhua niin HALUTESSANI, ai että ihan ärsyttää tuo sanamuoto. Jota kyllä käyttää moni muukin. Kuka päättää EN HALUA puhua. HALUAN olla niin hiton ahdistunut etten pysty edes aina liikkumaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyväksyn vain asialliset kommentit

Lehtijuttu

Selektiivinen mutismi lapsella ja aikuisella – Noora lakkasi puhumasta - Hyvä olo - Ilta-Sanomat Mietin jonkin aikaa suostunko, juteltiin to...